No (a se citi cu accent ardelean), știu că românii sunt cam paraleli când vine vorba de marketing și publicitate. Dar în același timp, știu și că rock, metal, sunt chestii care pretind că sunt hardcore, radical, si cei mai chietroși dintre pământeni, asta fiindcă am avut și perioada mea de rocker înfocat, dar și pentru că Metalocalypse a pus destul de clar punctul pe i în ceea ce privește ce e și ce nu e metal.

Acestea fiind spuse, cât de metal vi se pare titlul din poză?

Romanian Rock Meeting.

E atât de metal că mi se topesc șoșonii de la soare. E atât de metal că mi se topește înghețata pe asfalt. Dar nu, nu e metal. În cel mai bun caz, îmi imaginez niște pletoși, cu părul prins în coadă, la costum, intrând într-o sală de conferințe, unde-i așteaptă niște burtoși, chelioși, să discute un plan de afaceri. Eventual, cât din banii investiți să meargă către o echipă competentă de publicitate. Numai cât am stat și am făcut poza m-am gândit la trei alte alternative. Romanian Rock Roundup, Romanian Rock Rally sau (cue drum roll) Romanian Rock Rampage.

Fostul roacăr din mine se simte rușinat. Nu sunteți hipioți, investiți în copyrwriting și publicitate, că n-o să muriți. Romanian Rock Meeting, what a joke.